TRÖTTHET!

Är ni också lika trötta som jag? Att man verkligen inte orkar hålla ögonen öppna, och om man skulle blunda till lite försiktet så stängs dem riktigt hårt, då får man verkligen använda all sin kraft för att kunna öppna dem igen. Man kan helt enkelt inte kontrollera när ögonen slår igen! Jag längtar så otroligt mycket tills att det är lov. Fick en chokladkalender, men alla barn räknar ner till julafton men jag räknar ner till den 19:e då vi äntligen får vårt välförtjänta jullov! GUD vad jag längtar, det e obeskrivligt. En termin av sex stycken möjliga är avklarad. Så mycket som vi redan har hunnit med, så förstår jag inte hur alla kunskaper ska få plats i min hjärna. Någongång måste det ju bli fullt, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0