Äntligen snart fredag!

Ja, vad härligt! Snart får jag lov att sova ut. Denna vecka har inte varit rolig och kommande kommer att bli minst lika tråkig. Jag har i varjefall fått avlagt två prov, en insändaranalys och en insändare som jag skulle skriva angående ämnesområdet rättskunskap. Det känns helt otroligt skönt att ha det avklarat! Helgen har jag verkligen längtat till även om det inte är så mycket att längta till eftersom jag måste plugga in naturkunskap, har nämligen prov på måndag! Men jag får i varjefall SOVA hur läääänge jag vill!:) Helt underbart! Nästa vecka blir också en del att få genomfört. Förutom provet så måste jag skriva en text i franska, tio sidor matte ungefär, även repetition inför nationella i matte, göra klart energiarbetet, det är dock i grupp men det är mycket jobb ändå för att få det bra!

Nu får jag nog gå o sova så att jag kan försöka vara vid medvetande imorgon! Har ju viktiga lektioner imorgon som man inte kan missa! Vissa klasser får vara lediga! VILKEN LYX! Dem är jag väldigt avundsjuk på! Jag tycker att vi är minst lika mycket värda att få vara lediga varje fredag! Hihi!:) Men men, har jag valt detta programmet så har jag ju ropat efter jobb, men ska jag vara helt ärlig trodde jag faktiskt att det var ett lite annorlunda upplägg på arbetsuppgifterna! Jag får se den ljusa framtiden som dessa tre år kommer att ge mig!:)

Ni får ha en härlig fredag alla ni som får vara lediga, men självklart alla ni övriga också som sitter och kämpar med mattetalen precis som jag, eller andra trevliga uppgifter som lärarna kan plocka fram till oss!

Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0