En otroligt effektiv dag!

Denna måndag startade med ett prov i naturkunskap som faktiskt kändes ganska bra! Därefter fortsatte jag med vårt energiarbete eftersom det är redovisning på tisdag i nästa vecka och jag känner att vi har ganska mycket kvar att göra och vi har inte så mycket tid kvar i skolan, så det får väl bli lite hemarbete för min del. Under mattelektionen fick jag gjort två kapitel, fyra diagnoser och även lite repetition inför nationella. Tidigare har jag hoppat över uppgifter för att dem har varit ganska svåra, medan idag så hoppade jag över på grund av att de har varit för enkla!:D Det är en härlig känsla!

När jag väl kom hem började arbetet på riktigt! Då skrev jag en hel insändare till fredag i svenska och har även läst ut en roman på engelska till torsdag! Jag var så trött och det var ganska drygt så jag var tvungen att läsa högt för mig själv för att hålla mig vaken! När jag gick ner till vardagsrummet efter att jag läst ut boken frågade mamma vem jag hade pratat så mycket med, hon bara skrattade när jag berättade hur det var!:P:D Ni kan vara helt lugna, hjärnan har inte blivit överhettad ännu, idag var jag bara tvungen att hålla mig vaken efter en sådan lång dag, med så mycket arbete utfört!:D

Nu är det snart dags för kudden. Trots denna långa dag känner jag mig ändå ganska lugn! Hur jag nu kan göra det, vet jag inte! Men förmodligen har denna lugna känsla försvunnit till imorgon igen, så brukar det vara nämligen!

Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0