Man kan verkligen kalla det en lång dag!!!!

Har precis anlänt hemma och klockan är runt 24. Som tur var så började vi inte skolan förrän halv 11 (som vi gör varannan fredag). direkt efter skolan då klockan slog 16:00 så gick vi med raska steg till alla våra underbara vänner som satt på "systrar & bönor". Där blev det faktiskt en kanelsnäcka!:) Dem är så otroligt goda!! Vi gick runt en stund i stan och kollade läget på alla nya grejor som kommit till affärerna, men hittade inte så mycket faktiskt, men det var otroligt trevligt ändå! Klockan var lite över halv sju då vi kom hem till Hanna för att äta snabbt och därefter ge oss iväg till Söderslättshallen för att heja på Antons lag i handboll! Dem vann och var väldigt duktiga! Så stort beröm och GRATTIS!!:D Själv är jag extremt dålig på just bollar och dess hantering, det är inte riktigt min grej, jag håller mig mer till sporter då jag ska hålla koll på enbart min egen kropp och inte behöva bry mig om andra! Vi drog med oss Anton hem till Hanna efter matchen. Där tittade vi på en film från aerobic gymnastics tävlingar och sedan utröstningen i Idol! Själv ville jag ju att Johan skulle ut, men man får vara glad för det lilla -  han hängde ju i varje fall löst!:)

Ha en fortsatt trevlig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0