Nu är denna tisdag slut!

Även jag är helt slut! I förmiddags satt jag på föreläsning, några killar från Lunds Tekniska Högskola var hos oss. Efter det fick vi information om vår inriktnig och valbara kurser som vi måste välja till åk 2 och 3 men detta ska vara bestämt innan den 15 december, alltså om ca två veckor och jag vet inte riktigt vad jag vill! Men men, det löser sig förhoppningsvis som allting annat har gjort!:) Tio minuter efter det fick vi ett oförberett prov i engelska! Det var ett ganska stort prov, men vi fick bara en timme på oss så jag var vääääldigt stressad. Dessutom mådde jag inte bra, och mår fortfarande inte prima.

Nu är det nog faktiskt dags att sova!
Orkar inte hålla ögonen öppna ikväll heller!

Godnatt och sovgott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0