En rolig dag i Malmö!

Har varit med mamma i Malmö idag. Det blev än väldigt billig runda för jag köpte inte någonting. Vi var på Entré, där vi även fikade på Wayne´s. Det vi konstaterade var att det finns ingen riktig stil på kläder i år, utan allting är en blandning. Lite från 70-, 80- och 90-talet. Det finns bara lite av varje vilket leder till att det inte finns så mycket som är värt att köpa överhuvudtaget.

Därefter åkte vi till åhléns inne i centrum (också i Malmö) och gick bort på storgatan och en del andra affärer.

Nu har jag i varje fall kollat in de olika affärerna vad de har att erbjuda! Vilket var intressant!:)


Imorgon blir det att städa inför påsken. Mitt rum är i stort behov av en rejäl högtryckstvätt!:D


Ha en skön torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Sv: Det är det Smail som fixat, jag skicka bilderna, sen har han gjort upp det haha. jag kan ju alltid fråga han var han kollade och vilka koder och så :) tack så mycket :D ska hälsa honom att du tyckte det hihi <3

2009-04-09 @ 23:04:25
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0