Modellagentur eller inte...?

Dagen inleddes med lite matte. Efter några timmar gick jag med ut med sessan och sedan fikade vi när vi kom tillbaka. Kom hem för en liten stund sen efter att ha varit ute och övningkört med mamma. Jag parkerade och backade runt hörn m.m. Det gick faktiskt riktigt bra!:D Det var första gången jag övningkörde med henne.

Nu sitter jag och letar efter någon bra fotograf med lagom priser, vill jättegärna bli fotograferad efter sommaren och sedan skicka in bilder till någon modellagentur. Vet ni någon bra fotograf? Och tycker ni verkligen att jag skall testa och skicka in, exempelvis till Swedenmodels? Eller är jag bara knäpp som har fått för mig detta?:P hihi!:)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-18 @ 20:18:03
Postat av: Anonym

Kuuul...jag kan inte vänta:P

2009-04-19 @ 20:48:12
Postat av: Johanna

Hejsan mathilda!

Måste ju tipsa om Nathalie hon är grymt duktig plus att hon är billig, fråga henne om hon vill fotografera dig! Det är alltid kul att ha bilder ju! :)

2009-05-12 @ 17:22:54
URL: http://johannafridawilma.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0