Övningskörning har det blivit idag!:)

Nu känns det som att jag har lite bättre koll på att svänga. Det är inte mer än femte gången som jag kör så det känns bra. Har även testat att parkera på en helt tom parkeringsplats och tur var det, för det var verkligen inte enkelt.

En förkylning har också dragit igång! Typiskt nu när jag hade tänkt och träna, men men. Sånt är livet!

Imorgon ska jag klippa mig och fixa ID på tisdag. Man vill ju försöka se hyfsad ut på ett kort som man ska bära med sig överallt!:)

Ha en skön kväll denna soliga söndag!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste vara en otroligt duktig tjej.

Dina föräldrar o din kille måste vara stolta över dig.

2009-04-05 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0