Påsklovets sista timmar...

Dagen har varit helt underbar. Vi har varit iväg på konstutställning. Har varit bland annat i Vellinge, Alnarp, Grönby, Isie och Smygehuk. I Alnarp hade vi picnic och i Smyge fikade vi. Riktigt mysigt har det varit. Helt oberoende av tider att passa, så underbart.

Nu har jag en konstig känsla i kroppen, mår riktigt illa över att skolan börjar imorgon igen. Jag vill absolut inte. Det är så hemskt så jag håller på att bli helt knäpp (knäppare än vad jag redan är och då är det allvarligt).

Tänk när man var liten och sa att man längtade tills att man fick börja skolan. Då visste man absolut inte hur det kom till att bli. Hade jag vetat det hade jag aldrig sagt dem orden då. Skolan är så hemsk så att det inte går att beskriva! 

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0