Söndag och påskdag!

Idag skulle jag vara duktig och stiga upp tidigt och börja plugga. Har skjutit upp plugget in i det sista. Men...


.... istället så sov jag till klockan tio, åt frukost i en och en halv timme, var ute och gick långrunda med mamma och Princess. När klockan var 15:00 så började jag plugga. Det är så tråkigt med plugg plugg och plugg. Framförallt efter detta lov när jag gjort precis vad jag har känt för och tagit varje dag som den kommit. Så skulle jag vilja ha det alltid. Men på tisdag börjar DET igen. Yippie! Gud vad jag längtar! (Ironi på hög nivå!).

Hoppas ni har haft en skön dag i vårvärmen!



Man måste se plugget från den ljusa sidan men det är så himla svårt! Jag har inte riktigt lyckats nå fram till solen strakaste strålar än. Det är fortfarande väldigt tungt och ta tag i arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0