Träning och mycket sol i sommar!

Jag måste bli fit igen! Jag är absolut inte överviktig nu, men jag vill ha en fast kropp och få muskler. Jag ska få solbränd hy också.
Detta är sommarens projekt!

Den nyansen jag hade i somras och så vältränad som jag var, det var toppen!:D
Då var jag ju i och för sig på läger i Italien. Men vem vet, det kanske blir en liten resa i sommar också!

En fråga, Vad tror ni om att skicka in bilder till en modellagentur, tror ni att jag hade haft någon minimal chans och få medverka i någon plåtning?

Självklart måste jag få genomfört mitt stora "träning och solningsprojekt" i sommar!!



Den här bilden bjuder jag på!:P Snygg min, verkligen!:D
Detta var i Italien som bilden blev tagen!

Kommentarer
Postat av: kassandra

ja! de ska du klart göra! :D <3

2009-04-08 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0