Träning och skola!

Tyvärr har aerobicskorna fått läggas på hyllan. Tiden räckte helt enkelt inte till. Istället har jag fixat ett årskort på Oasen dit jag kan gå och träna när jag har tid till det. Man måste tyvärr välja. Det är svårt att både satsa på skolan och även sin sport. Jag har alltid satsat på skolan och det har jag ju lyckats med. Så fort jag ska göra något så går jag in för det till 120%. Jag klarar inte av att göra något till hälften. Det blir alltid mitt bästa. Skulle jag inte vara nöjd med ett arbete så gör jag om det! Som tur är så har jag lyckats med skolan så det stärker ju en väldigt mycket. Detta gör ju att mycket tid läggs på den och träningen får desto mindre tid, därför kände jag att aerobicen får vila ett tag. Jag vill ju kunna prestera mitt bästa om jag ska tävla eftersom jag låg på en hyfsad hög nivå i Sverige. Jag fick ju chansen att tävla utomlands och på SM och det är ju inte alla som får det, så det är riktigt roligt!



Hård träning i Italien sommaren 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0