En hemsk dag!

Har sprungit fram och tillbaka mellan S:t Nikolaii och Bastionen idag. Stressat med att slänga i mig mat och inte haft någon rast mer än att ta mig mellan skolorna. På åtta timmar hade vi en timmes paus, då är 40 minuters lunch inräknat i de 60 minuter! Vi avslutade dagen med två timmar och 45 minuters kemi. Det har helt enkelt varit en hemsk dag. Jag har inte orkat plugga nu när jag kom hem, har endast gjort franskglosor till nästa vecka.

Nu ska jag packa idrottsväskan till imorgon. Imorgon har vi håltimme i 2,5 timmar för att vänta på sista lektionen som är Mikrobiologi och varar mellan halv tre och fyra. Har idrott på morgonen och därefter svenska. Blir nog att vi går ner en runda på marknaden på håltimmen. Mellan fyra och sju skall jag jobba och därefter gå en runda till.

På lördag blir det mer jobb och därefter en runda med en massa vänner på marknaden.

Nu ska jag äta vaniljglass med björnbär som vi plockade när vi var ute med sessan.:D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha. jag vet. det blev så eftersom jade rött nagellack innan men nnu är det helt borta och jättefint. :D

2009-08-28 @ 08:15:46
URL: http://josefinbergstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: HAHA. Allt körde runt i magen och allt snurrade. Klart man mår ila då. HAHA,men roligt var det:D

2009-08-30 @ 18:38:52
URL: http://josefinbergstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: HAHA. Allt körde runt i magen och allt snurrade. Klart man mår ila då. HAHA,men roligt var det:D

2009-08-30 @ 18:38:55
URL: http://josefinbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0