En lång dag!

Skola mellan 8:00 och 16:00. Spanska inledde dagen. Vår lärare är höggravid så henne kommer vi endast ha i sex veckor ca, men vår nya lärare är med redan nu från början, så det är bra. Nackdelen med spanskan är att det både är steg 1 och steg 2 som läser tillsammans. Själv läser jag steg 2. Det var mer än ett år sedan jag läste spanska steg 1 men det ska säkert gå bra. Vi kommer få dela upp lektionerna så vi får halva tiden var med lärarledd undervisning vilket innebär att vi får hälften så många lärarledda lektionstimmar än vad vi egentligen skall ha. Det är tydligen rektorerna som bestämt att vi skall läsa alla steg tillsammans. Det finns även några som kanske skall läsa steg 3 tillsammans med oss. Det är endast språk som är såhär. Detta system hade kunnat fungera med matte för då jobbar man ändå själv men språk kan man inte läsa på detta sätt.

Hade även engelska B och Idrott och hälsa A idag.

Nu sitter jag och pluggar. Var ute och gick i eftermiddags, det var väldigt skönt.

Ska bara plugga en liten stund till, sen struntar jag i det!:D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0