Idag är jag duktig:)

Håller på att sortera ut kollegieblock som har samlats i stora högar på mitt rum. Tror här är ungefär 40 kollegieblock ända sen nian.:P Alla stenciler och prov ska sättas in i pärmar. Har ett litet problem nu och det är att den pärmen jag har för åk 1 på gymnasiet är full och jag har inte fler lediga pärmar:P Hmm...Det blir att kasta ännu mer nu:) 
Hade tänkt att städa mitt rum också idag, men det är alldeles för varmt, så jag gör det imorgonbitti:)

Imorgonkväll ska jag träna Danceaerobic och efter det träffa Hanna och kanske Mimmi om hon är ledig:)

Hörs igen senare...:) 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Städa såå duktigt idag!!

2009-08-19 @ 07:43:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0