Imorgon Söndag!

Blir att stiga upp i tid för att studera lite. Vid halv två kör vi till Anderslöv för att gå på dop. Ceremoni i kyrkan klockan 14 och därefter fika.

På måndag väntar en ny vecka. Får se imorgonkväll hur jag lägger upp planeringen för veckan. Är för tillfället ganska förkyld, men hoppas på att bli bättre till måndag så att jag kan träna då. Ingen träning förrän jag är helt återställd. Att träna med förkylning och feber gör jag aldrig mer om. Tävlade med det i England på min första utlandstävling. Hade varit hemma från skolan en hel vecka men åkte ändå iväg på fredagskvällen. Hemsk resa var det, och vi kom till ett ställe utan restauranger så det blev macka och frukt jag levde på en hel helg. Tryckte i mig Alvedon på söndagen och gick ut på tävlingsgolvet. Något jag aldrig mer gör om. Det är både farligt för hjärtat och man drar lättare på sig olika skador.
Träna INTE med förkylning och framförallt INTE med feber, det kan få fruktansvädra konsekvenser.

Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0