Min älskade lillasyster på fyra ben...

Imorgonbitti kommer Hanna ut till Dalabadet då vi ska steka i solen. Hoppas verkligen det är fint väder. Vi har ju jobbat dessa dagar som solen har visat sig. Så typiskt,  men det är bara att bita ihop. Klockan tre skall vi in till stan och se TFF-MFF. Ett hett skånederby. Ska bli riktigt kul faktiskt. Otroligt mycket folk kommer där vara. Efter det blir det att bara ta dedt lugnt här hemma.

Ikväll såg vi Marley & jag. En helt underbar film, men otroligt sorglig. Grät hysteriskt i slutet. Vi som har hund kan sätta oss in i hur mycket den lilla varelsen betyder. Ens hund är ingen hund, det är en familjemedlem som alla andra. Princess ser jag inte som en hund, utan som min lillasyster. För mig är hon som en människa. En männsika som förlåter en i alla lägen, finns hos en alltid, är alltid lika glad när man kommer hem, alltså en helt underbar vän som man aldrig kommer finna i en vanlig människokropp. Kroppen måste vara formad med fyra ben, svans och päls över hela kroppen. En vän som ser ut så är den mest underbara vän man kan få, de är så tacksamma för allt.  
JAG ÄLSKAR DIG PRINCESS!!!!!!

HUNDEN - Människans bästa vän!

                                    
                                                     
                                                                                              Princess


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha!

Varför såna tankar ? Märkligt men ... :-(

2009-08-08 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0