Min dag blev inte som planerat!

Idag hade jag tänkt att sola, därefter åka med mamma, mormor och morfar till Smyge för att gå på Stefans vernisage och efter det skulle jag träna bodypump med Hanna på Oasen. Istället blev det att jobbet ringde och behövde hjälp för att en av personalen var sjuk. 13.00-18.00 har jag tjänat pengar, visst är inte det dumt men jag ville så gärna vara ute i solen och åka iväg och hitta på saker. Nä, det blev att stå i en varm butik istället. 

Imorgon hade jag tänkt ligga på stranden med ett gäng vänner, men det blev istället JOBB!!!!

Får försöka se det positivt. Hellre blek och rik än brun och fattig. Jag har ju råd att köpa mig snygga exklusiva kläder, skor och övriga saker som till exempel gå ut och äta som man kanske ibland drar in på om man inte har så mycket i plånboken. Jag slipper be mina föräldrar om pengar, det är en skön känsla!:D Jag kan ju till och med köpa  mig en solbränna om jag nu skulle vilja det!:D

Min resumé av dagen....det är trots allt roligt med jobb, framförallt efteråt är det en härlig känsla!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0