Morgondagens planering!

Upp tidigt imorgon. har inte orkat städa mitt rum idag, så jag får göra det tidigt imorgonbitti innan det blir för varmt. Därefter cyklar jag in till stan för att köpa register till en pärm, efter det cyklar jag vidare till Citygross för att handla till kvällen. Vi ska nämligen grilla på dalabadet. Jag, Hanna, Lisa och Martina och några andra. Får lite träning också imorgon vilket inte är helt fel.

På torsdag blir det att träna bodypump. Jag har bestämt mig för att bli otroligt vältränad innan jul!:D Kanske hinner med lite poweryoga imorgon. Får se. Fick en DVD i julklapp om poweryoga men har inte hunnit testa det än!:D

En intensiv dag kan man säga, men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte bli någon poweryoga, men man kan ju alltid planera in det. Det är ju tanken som räknas!:D




Om ni bortser från min "vackra" min, så vill jag se ut så igen. Så vältränad ska jag bli. Kolla in axlarna, så ser de inte ut längre....TYVÄRR!!!!!!!!! Så brun som jag var då skulle jag gärna också vilja vara, men det har jag inte blivit. Får väl inta solariet till vintern!:)



Sådan rygg vill jag också ha. Kan man inte bara beställa det och vakna upp dagen efter med det man har beställt? En vätränad rygg och solbränd. Det hade varit perfekt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0