Planeringar!:D

Hanna och jag åt frukost nere på stranden idag. Mellan 10 och 13 låg vi där. Klockan 15 var dfet dags för Derby mellan TFF och MFF. TFF spelade inte bra idag och därmed blev inte resultatet så bra heller. Men bättre lycka nästa gång!:)

Imorgon blir det lite träning för min del, och sol om den vill titta fram.

Jobbet ringde nu ikväll och undrade om jag ville jobba på måndag. Så klockan 8.00 skall jag börja. Jobbar lite på förmiddagen så då har jag nästan hela dagen till att hitta på roliga saker!!:D På kvällen blir det Danceaerobic. Får se vad vår instruktör säger om att ha uppvisning på Palmfestivalen. Det hade varit sååå roligt!:D

Nu är det lördagskväll, ska snart äta räkmacka. (Åt grillspett under matchen!:P). Tror vi ska se en av det filmer vi har hyrt!:)

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt du har :-) !

2009-08-08 @ 21:11:24
Postat av: mimmi

Hoppas det blir en uppvisning hade varit kul! Räkna med mig i publiken :)

2009-08-08 @ 21:47:16
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0