Tre dagar...

Endats TRE helt lediga dagar återstår av detta underbara sommarlov. Ett sommarlov där varje dag har varit sin dag. Inget bestämt, utan det har blivit planer efterhand. Till hösten blir det en Stockholmsresa, vilket jag ser framemot så otroligt mycket!!:D Ska bli så himla kul! LÄÄÄNGTAR! Det kommer bli ett skönt avbrott från skolan dessutom:)

Idag har jag mest tagit det lugnt. Det var otroligt roligt igår måste jag säga:)

Som sagt så börjar skolan på onsdag klockan 13. Det kommer nog bli lite träning på morgonen, och på eftermiddagen efter skolan åker vi nog in till Malmö.

På måndag ska jag nog träffa Mimmi. På kvällen är det danceaerobic, det får jag inte missa. :)

Ha en skön lördagskväll:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du med :-) !

2009-08-15 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0