Trelleborg VANN!:D

Skolan drog igång med matte klockan 08:00. Den fortsatte med kemi på eftermiddagen och därefter matte igen i en timme, sedan var det att återvända för att ha kemilaboration:D

När jah kom hem halv fem var det egentligen tänkt att jag skulle plugga, men eftersom jag är rejält förkyld så orkade inte mitt huvud det, så jag gick på match istället. Trelleborg - Halmstad. Trelleborg vann med 4-0!:D

Nu ska jag bara fika lite, därefter gå och lägga mig. Ska ha NV-dag i Albäck imorgon. En massa lekar bland annat. Jag slipper göra alla ansträngade saker i och med att jag inte är frisk. Det är lite kul faktiskt, för många är rädda för att bli smittade och riskera svininfluensa:P Jag vet ju i och för sig inte om jag har det, men det tror jag inte i varjefall. Mår inte jättedåligt, bara lite hängig, hes och lite annat som hör förkylning till:)

Ha en skön kväll och morgondag:)
Godnatt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0