Vilken dag!

Klockan ringde klockan 06.00, dags för jobb. Halv åtta cyklade jag in till stan. Tanken var att bara jobba tre timmar ungefär men det blev mer att göra så jag fick jobba till klockan 16.00. Därefter var det bara att cykla hem för att äta och byta om, sen väntade bussen för att åka till träningen. Det var Danceaerobic ikväll. Så otroligt roligt är det. Efter bara 30 minuter är man helt slut, (framförallt efter en sådan hektisk dag!:P) Nu är jag hemma igen, duschad och klar. Ska bara ta det lugnt ikväll. Kanske blir det att gå en runda med sessan, men vi får se.

Totalt blev det: 1,4 mil cykling, 8 timmars jobb och en timme danceaerobic.:D

Imorgon skall jag till frisören igen för att fixa frisyren. Var där förra veckan, men trivs inte riktigt så hon får klippa lite till.
Vet inte mer vad jag skall hitta på, det får vi se vad dagen säger!:D

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0