Vilken intensiv helg!:D

I fredags jobbade jag i sju timmar, därefter åkte jag hem och duschade för att vara hos Hanna till klockan sju. Lisa, Martina och Eléna kom också dit, så vi åt mat och därefter började vi göra oss i ordning. Halv elva tog vi en taxi ner till Magasinet. Musiken där var väldigt dålig. Halv tre åkte vi hem, då var jag rejält hungrig. Gick inte och lade mig förrän halv fem på morgonen.

Fem timmar senare steg jag upp. Skulle ut till min pappa. Släkten skulle komma eftersom han har fyllt år. Det var jättetrevligt. Åt thailändsk mat och tårta, som var mycket god. Lisa och jag gick och lade oss halv tre den natten.

Vaknade klockan elva, åt frukost och gjorde oss i ordning för att åka till gislövs marknad. Hanna kom hem till mig, så bytade jag om, sedan gick vi till marknaden där vi träffade Martina, Jossan och Eléna.
På kvällen gick jag, Hanna, Eléna och Lisa ut och åt på pizzerian. Lisa följde inte med hem efteråt men Eléna, jag och Hanna tittade på filmen Gracie. Otroligt bra. Den måste ni se!!!!

Igår, måndag var det jobb igen. Jobbade i åtta timmar och därefter tränade jag och Hanna danceaerobic. Var ganska trött, men det gick bra ändå!:)

Idag blir det nog mest att ta det lugnt. Måste städa mitt rum, det är i stort behov av att få sig en liten dusch!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0