Vilken vecka...och en ny väntar...

Denna veckan som varit har varit intensiv. Torsdagen var stressig i och med att jag sprang mellan skolorna, fredagen var stressig eftersom vi hade 20 minuter efter idrotten att duscha (3 duschar på 2 omklädningsrum), när skolan var slut klockan 16 så jobbade jag till klockan 18 eftersom det var Palmfestival. När jag slutat kom Hanna ner till stan, vi mötte Eléna och därefter åt vi på Sushi bar. Kom hem igen vid 22.30 efter att ha varit hemifrån sedan 7.15. På lördagen var det dags för jobb igen, klockan 9.00 var jag på plats. Klockan 16.00 slutade jag. Då gick jag bort till Hanna där hon jobbar, men tyvärr hade hon precis fått reda på att hon slutade klockan 17.00 istället. Så jag fick köpa en bulle och vänta på henne. Vid 19-tiden kom Lisa, Martina och Josefin ner till stan och så åt jag och Hanna på Sushi bar, Josefin på Mc Dolnalds och Lisa åt lite senare Sushi på Sushi bar. Senare på kvällen fick vi åkt karuseller. Det blev Virvelvinden fyra gånger:D Jag slapp betala karusellbiljetter för jag fick av min chef på fredagen och dessa varade både fredag och lördag:D Det var perfekt!:D

Idag har jag tagit det lugnt och så har jag pluggat. Imorgon är det upp klockan 6.00, dags för skola igen. Är hemma igen vid 20.30. Ska nämligen på Danceaerobic imorgon kväll så jag stannar på skolan och pluggar.

Trots all stress så har helgen varit väldigt rolig.:D

Nu blir det att sova för min del!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0