Dagens planering!:D

Steg upp klockan åtta (även om jag varit vaken halva natten):P. Efter att mamma varit ute med Sessan så torkade jag hennes tassar, det var inte roligt. Jättestora snöklumpar satt fast i pälsen, men min söta lilla vän hjälpte till att ta bort de genom att dra loss de med tänderna!:) Därefter fixade jag frukost och diskade.

Nu blir det att plugga lite och sedan göra lite annat roligt, funderar på att ordna med alla julklappar...hmmm, vi får se!:D

Imorgon blir det kanske lite jobb och sedan julbak!:D


Kommentarer
Postat av: josefin

hihi tack. jo jag vet. tog bilderna på typ några sekunder, orkade inte ta nya:P

2009-12-19 @ 12:33:01
URL: http://evelinajosefiin.blogg.se/
Postat av: mimmi

Hanna och jag diskuterade om julbakandet imorgon. Vi tänkte att vi skulle kunna ta det efter julafton istället? Vad känner du? :)



Trevlig kväll :)

2009-12-19 @ 20:30:50
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0