Ett dygn kvar:)

Om mindre än 24 timmar slår vi om till 2010, ett nytt och spännande år.:) Ett år som innehåller väldigt mycket såsom: fylla 18 och ta körkort, börja träna och tävla för fullt igen, vara ledare (det ingår i specialidrotten, det är väldigt roligt att lära ut tycker jag, så det känns inte så betungande!:D) Detta är de övergripande händelserna som redan är planerade, och mycket mycket mer kommer att läggas till!:D

Jag hoppas och ser fram emot ett ljust, lyckligt och händelserikt år!:D

Godnatt på er. Sista natten år 2009!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hade ni ett lyckat årsskifte?

Förlåt för att vi inte hördes av igår! Men igår var galet haha ;)



En jätte god fortsättning önskar jag dig, jag ska gå in i det nya året med samma ljusa inställning som du ;)

2010-01-01 @ 15:48:38
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0