Fick stanna hemma idag!

Imorse när jag skulle bege mig till bussen lyssnade jag på radion. Flertalet olyckor hade inträffat och bland annat hade en buss krockat just på den väg jag skulle färdas. Alltså blev beslutet att stanna hemma! De sa att ett tiotal olyckor hade inträffat inom 15 minuter. När klockan är halv sju är det ju mörkt och vi visste ju inte hur det kom till att fortsätta resten av dagen, tänk så hade snöovädret tagit i ordentligt och jag hade inte kunnat komma hem.

Dagen används till att göra några fysikuppgifter och gå ut med Sessan!

Ha en skön dag i vintervädret!

Kommentarer
Postat av: mimmi

vad flitiga vi är! och bäst var det nog om du stannade hemma idag! Här tar vi inga onödiga risker inte ;)



2009-12-17 @ 12:10:07
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0