Någon som vill byta rygg med mig?

Har så fruktansvärt ont på ett och samma ställe i ryggen. Har ingan aning om vad jag har gjort, men kan knappt, gå, stå eller resa mig upp. Sitta går bra, men det känns ändå litegrann. Kroppen är märklig helt enkelt!

Har varit på IKEA och köpt lite julklappar och även ätit middag. Kyckling med pommes och till efterrätt åt jag cheesecake med hjortronsylt. Supergott!:D Väldigt stort varuhus och rörigt. Inte alls lika mysigt som det gamla hederliga IKEA.

Imorse var vi insnöade men efter att plogbilen varit här (den var inte här igår) och mamma varit ute och skottat lyckades vi få ut bilen. Hade ungefär en halv meter med snö på uppfarten!

Nu ska jag titta lite på TV och därefter sova! Tittade på film till halv tre inatt vilket inte riktigt var meningen. Filmen jag såg har jag sett tusen gånger (Så som i himmelen), men den är faktiskt riktigt bra, förutom slutet!:)

Ha en fortsatt skön kväll!


Kommentarer
Postat av: mimmi

jag rekommenderar kiropraktorn jag gick till, Elisabeth heter hon :) helt klart värt det!



haha jag la mig också skit sent inatt, fast jag fastnade framför datorn istället ;)

2009-12-21 @ 10:08:48
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0