Semifinaaaal!:D

Ikväll gäller det! Ikväll får vi reda på vem som möts i den stora finalen i Globen!! IDOL är det självklart!:) Själv hoppas jag ju på att Erik och Tove går till final, men vem vet, Calle har kanske fler fans som håller honom kvar! Det återstår helt enkelt att se!:)

Fikan var väldigt mysigt idag med Hanna och Eléna. I helgen väntar studier, studier, studier, julfest och studier.

Väntar med spänning på ett mail!:) Tänk att ett litet mail kan betyda så mycket! det handlar nämligen om ifall jag får läsa specialidrott eller inte!:D Jag vill så jättegärna, men ingenting är klart än!:) Kommer isåfall kunna tävla, träna och även få vara ledare!:D Även läsa lite idrottspsykologi, träningslära och om idrottsskador! JAG VILL JAG VILL JAG VILL och JAG VILL!:D

Ha en härlig fredagskväll!:D


Kommentarer
Postat av: mimmi

Erik, inget snack om saken !



Jag hoppas det löser sig, och att det nervösa mailet kan komma någon gång!

2009-12-05 @ 00:29:41
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0