Nu är lilla jag ute på vägarna!:)

Övningskörningen har startat! Idag var andra gången jag var ute på vägar och körde, igår var första gången så det är inte så länge sen.:) Måste säga att det gick väldigt bra. Visst är man osäker och får motorstopp, men det hör till! Lite stressigt blir det när man har tre bilar bakom sig i en korsning och ska starta i en liten sluttning! Det är inte det enklaste måste jag säga. Det roligaste är att jag håller hastigheterna. (Nu förstår jag när dem sägar att "bilen kör av sig själv" och att det är svårt att hålla hastigheten, för det är det verkligen. Har varit ute på 90-vägar men körde bara i 85!:P Far var ganska nervös tror jag, han sa: "sänk hastigheten lite är du snäll".:D Har även kört i mörker idag, och jag tycker inte att det är så stor skillnad, det handlar ju bara om att följa vägen och hålla sig på sin sida av körbanan!:)

En annan rolig sväng var vid Mossby, jag missade tydligen att bromsa, så jag svängde i 50 km/h!:P Jag tyckte inte att det var så farligt, men det var det visst!:D Så kan det gå när jag är ute på vägarna!:)

Nu har jag klarat detta också (en början ivarjefall). Överlag gick det riktigt bra! Jag är nöjd med min körning denna helg!:) Det kunde ju gått värre!:P

"Ingenting är omöjligt"
Så är det ju för mig!:)

Ha en skön söndagskväll!:) 

                                                                          
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0