Periodens slut och början på en ny!

Denna dag har varit väldigt lugn! Första dagen på mer än en månad då jag har kunnat vakna på morgonen utan en väckarklocka som har ringt! Vilket har lett till att jag inte har haft någon kraft under dagen. Luften har gått ur mig! Så är det alltid efter en jobbig period i skolan. Just nu tänker jag inte längre mer än en dag framåt (men det är bara idag mina tankar inte räcker längre än så). Snart drar en ny period igång; prov, läxor, läxor, prov och så kryddar vi med något arbete som ska vara inlämnat! KUL!

Det är bara 2 år och ca 3-4 månader till studenten! Kämpa på!:D



P.S
Idag är det Maria som har namnsdag! Grattis HANNA som heter Maria i mellannamn!:D
D.S

                                                                                  
                                                                   Vilket härligt år trean måste vara.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0