Vilken vårdag!:D

Nu börjar solens strålar tränga igenom och värmen börjar fylla ens kropp! Vilken härlig känsla.
Jag och Hanna gick runt i stan idag och hade bestämt oss för att shoppa loss lite! Men summan av hela kardemumman blev ett par leggins för Hannas del och ingenting för mig! Inga kläder såg roliga ut, men men, hoppas det blir bättre lycka nästa gång!:)

Nu är det fredagskväll vilket innebär att det är lördag om ca 40 minuter. ÄNTLIGEN kan jag få sova ut. Har inte kunnat sova på ungefär en månad trots att jag haft lov, men då var det fullt upp!

Nästa vecka blir det träning och sund mat, vilket innebär färre onyttigheter och mer frukt!:) Det brukar gå hand i hand -träning och mat alltså!:)

Ha en skön kväll och en mysig lördagsmorgon i detta vårväder!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0