En härlig men lite haltandes dag!:P

Hade sovmorgon till halv tio idag och slutade redan klockan elva. Den enda lektion vi hade var kemilaboration, vilket inte är så ansträngade!:) Restan av dagen har gått åt till att göra läxor. Ganska bra med sådana dagar, det borde vi alltid ha! Man är mycket piggare på lektionerna och man hinner med och göra sina läxor!:) HELT UNDERBART!:D

Foten har nog inte blivit bättre. Har en bula uppe på fotryggen och kan inte vrida foten på alla håll. Som tur är så är den inte svullen. Jag trodde inte att det var så farligt faktiskt, (det är det i och för sig inte heller) men tillräckligt allvarligt för att jag ska kunna klaga lite extra!:P Skämt och sido, det gör faktiskt ont, har aldrig vrickat/stukat den så kraftigt tidigare!:)

Hoppas att ni också har haft en skön dag!:)

Imorgon blir en lång dag. Från 8:00-16:00! HEMSKT!





Ha en fortsatt skön kväll!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

ja jo jag vet, saken är den att jag inte har tillräkligt mycket fl för att få tandställning, men min tandläkare sa att hon kunde nog fixa det ändå , men att det verken kommer bli värre eller bättre så om jag ville kunde jag bara bygga på tomrummen ochfila ner lite :)

2009-01-28 @ 19:02:54
URL: http://mimmismriko.blogg.se/
Postat av: k

asså jag bara måste få italien bilderna.. :O och om du kankse har ngra från england? (A)<3

2009-01-31 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0