Intro av Kemi!

Det var hemskt att stiga upp imorse. Klockan ringde 5.45, men snoozade till 5.57 då jag var tvungen att börja dagen! Efter att ha varit vaken nästan hela natten kände jag mig trots allt väldigt pigg. Skolan startade klockan 8 med gymnasiets första kemilektion. Väldigt roligt måste jag säga!:) Eftersom att jag är inne på att utbilda mig inom just forskning på läkemedel så kommer jag ju komma i kontakt med väldigt mycket kemi i framtiden!:) Det roligaste är att laborera och se allt som kan hända!:D Vi fick i läxa att skriva en laborationsrapport till måndag på hur man använder brännaren. Så skolan har dragit igång direkt! Fick även veta att vi ska börja på kapitel 1 i boken på måndag och göra klart hela det på en vecka! Kan berätta att det är ungefär 25 sidor! Vilket är ganska mycket för att bara ha en vecka på sig! Vet dock inte än om det blir prov, men hoppas verkligen inte det! Är inte riktigt i provfas än.

Tränade också idag. Det var väldigt roligt! Nu har jag snart kommit halvvägs med min rutin (dock inga armar fortfarande) men det är på gång!:) Mitt under träningen kände jag mig febrig, var knallröd i ansiktet och kände mig lite yr. Forsatte ändå att hoppa för att se om det skulle bli bättre, men det blev det inte! Struntade i det också och fortsatte köra tills att träningen var slut!:D Det är inte bra och det vet jag, men trodde inte att det var så farligt.

Nu sitter jag här med huvudvärk, illamående, förkyld, fryser och är varm omvartannat m.m! Träningen körde igång hela förkylningen, men jag hade ivarjefall kul!:D

Ni får ha en mysig kväll och härlig början på morgondagen!:D

 

Detta är jag på tävlingsgolvet i tyskland februari 2008! Oförglömlig upplevelse! Min bästa tävling än så länge!:D


Kommentarer
Postat av: mimmismriko

aah! är det därför du är sjuk din dummer!nu när du väl hade kommit igång med rutin så kör du ihjäl dig direkt :P friskna så att vi ses på måndag :)

2009-01-10 @ 00:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0