Nu börjar stressen igen!

Har fått extremt mycket och göra! Allting bara faller över en. Tänk om Turning Torso rasat, hur fruktansvärt hade inte det varit?! Ungefär så känns det nu. den 4:e februari ska jag ha ett matteprov, två dagar senare har jag ett franskprov och en svenskbok på 350 sidor som ska vara utläst, den 12:e har jag ett kemiprov på 3 kapitel och dagen efter har jag ett föredrag i svenska som ska vara på tio minuter, vilket är ganska länge när man håller ett helt eget föredrag. Den 25:e är det dags för ett biologiprov och 6 dagar senare ska ett genetikarbete vara klart och redovisas!

Jag blir knäpp på alla dessa läxor, prov och arbeten! Det snurrar bara runt i huvudet för tillfället! Var ska jag börja????

                                                                                
Såhär känns det nu! Ett STORT frågetecken tar upp all plats i hjärnan!

Kommentarer
Postat av: mimmi

jävlar, asså det är sjukt, jag säger då det, NV är en sjuk linje! det gäller verkligen att planera för att få ihopa allt :)

2009-01-25 @ 10:40:09
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0