Nu sitter jag här med lindad fot!

Det är måndag den 26/1 2009 vecka 5. Endast 3 veckor kvar till lovet! Idag hade jag bestämt mig för att träna, jag vill ju komma igång med träningen och satsningen igen. Efter ungefär en halvtimme på träningen så trampar jag fel, vinglar till med höger fot, försöker få balans med vänster och trillar. Tar mig för foten av ren reflex för jag blev rädd. Min tränare kom springandes med linda men jag tyckte inte att det kändes så farligt. Träningen fortsatte men jag tog det lite lugnt. Att få av och på skon gör ont kan jag meddela och nu sitter jag här med lindad fot. Jag hoppas att det snart ska gå över. När det händer sådana saker så blir man rädd för att göra andra övningar sen som kan påverka foten.

Min tränare sa även att jag ska börja äta mer för att kunna bygga muskler, för jag är för smal för det nu. Sen jag slutade träna så har jag gått ner några kilo, men jag har bara tänkt  på vad jag har stoppat i mig. Jag har inte slutat äta. Men hur ska jag då göra? Jag äter ju redan bra, jag kan ju inte börja äta skit bara för att gå upp i vikt för det e ju inte sådan "mat" som jag behöver. Detta är ett mysterium!:P



Detta var i Italien i somras! Vi gick 40 minuter varje dag bara för att köpa billigt vatten!:D
Jag ser verkligen ut som en riktig turist!:D

Ha en skön kväll och en bra dag imorn!
Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0