Nya krafter!

Nu har det nya året dragit igång och man har fyllt sig med ny frisk energi. Jullovet har varit helt underbart. Själv har jag bara tagit det lugnt och gjort saker som har fallit mig in. Ingen långtidsplanering har det blivit utan har tagit varje dag som den kommit. Måste säga att det har varit en helt otroligt skön känsla. När det är så lugnt, det är då man tycker det är kul att plugga. Hade det varit detta lugn alltid så hade alla människor mått väldigt bra! Alla hade haft ambitionen att göra sitt bästa. Själv har jag ju ett huvud som säger att jag alltid måste göra mitt bästa även när dem jobbiga stunderna infaller. Men jag tror säkert att där är många som mår så dåligt att de bara släpper allt och det är väldigt synd! Samhället behöver varenda kraft som finns!

Med allas hjälp skapas ett lugnt och harmoniskt samhälle!!


Nu är det ett nytt år, lämna allt jobbigt bakom sig och ta emot alla nya projekt med glädje! Allt som redan är gjort kan inte göras ogjort, så nu är det bara att blicka framåt istället!




När man var såhär liten då tyckte man allting var roligt och spännande! Allt var nytt, mycket av det man såg, såg man för allra första gången! Vilken härlig känsla det måste vara! Hoppas få denna känsla tillbaka detta år! Det kan ju inte vara omöjligt!:)

Mitt motto är som sagt: "Ingenting är omöjligt!"

När denna bilden blev tagen var jag endast 4 dagar gammal!

Ha en fortsatt mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig precis! Såhär borde vi alltid ha det, man är aldrig så avslappnad och lyklig som när man har lov:D Mitt måtto är: "Gjort är Gjort", så alltså kan man inte vara mer än nöjd med et vi har gjort under höstterminen. Nya krafttag nu då:D Nu jävlar!!!;P

2009-01-07 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0