Snart är det kudden för min del...!

Att vara i skolan i åtta timmar tar stryk på en. Dessutom har man ju flera timmar hemma också med skolarbete. Denna dagen har varit lång men det känns väldigt skönt eftersom att jag har hunnit med väldigt mycket. En ännu bättre grej som vi fick veta idag är att vi börjar 12.40 på torsdag och slutar 13.40!:) Det känns ganska onödigt att gå en timme men man kan ju inte klaga när man får börja senare. På måndag och tisdag i nästa vecka så slutar vi 13.40 då också istället för klockan 16.00 som vi annars brukar sluta! DETTA ÄR HELT UNDERBART!:D

Nu är det inte många dagar kvar tills att de individuella valen skall vara klara. Själv vet jag vad jag vill men det behövs tydligen andraval också. DUMT! Jag vill ju bara ha spanska steg två, inget annat. Men det löser sig nog! Lärarna brukar ordna så att man få ut det bästa av sin utbildning och blir nöjd. Det är ju trots allt vår framtid det handlar om!:)

Ha en skön kväll och en bra början på morgondagen!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

aah eller hur, varför finns det fler än ett val, jag vill bara ha det jag valt som första och inget annat, tänker inte acceptera att jag måste ta änns mitt andra val! Det går bara inte :O men oftast brukar man ju få det man vill ha :)

2009-01-14 @ 19:53:11
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0