Dags för 6 timmars sömn!

Måste nog gå och lägga mig nu. Har packat lite ikväll (för mycket har jag fått med mig som vanligt, kommer inte få plats med allt). Har precis sett lite på Jacksons show. Ska upp klockan sju för att cykla in till gymmet, ca 6,5-7 km, tränar gör jag när jag kommer fram sen ska jag hem igen!:P När jag väl cyklar kör jag som en dåre kors och tvärs. Det tar ungefär 20-25 minuter, det är kanske inte så lite om man jämför med tävlingscyklister, men för vanlig "stadscykling" så går det ganska fort!:) hihi!:P Jag har inte tålamod att cykla långsamt, så är det bara!:D Hamnar jag bakom sniglar får jag panik, så oavsett om det egentligen finns plats eller inte så måste jag tränga mig förbi!:D


GODNATT!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt på dig!

2009-07-08 @ 00:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0