Full fart igår!

Vi åkte till Ystad vid ett-tiden igår. Tittade lite i affärer och gick på en internationell marknad. Vi köpte kakor där för att ta med till Noys syster. Jag gick och köpte hos en fransman. För 12 helt vanliga franska biscuit fick jag betala 90 kronor!!!! Riktigt dyrt. Skulle egentligen bara ha 10 men han gav mig 12.

Efter det åkte vi till Hörby till Noys syster och åt god nudelsoppa. Som tur var så kryddade de inte min skål med nudelsoppa lika mycket som deras!:D
Vid sju-tiden åkte vi hemåt igen. När vi kom hem gick vi en promenad på stranden. Därefter hann vi sitta i soffan ungefär 20 minuter, sedan ringer grannen att de kommit hem från Tyskland och att Noy kunde hämta sina saker som de köpt där. Det hade även satt på kaffe sa de. När vi kom dit så var det lite mat och frukt.:) Vi var hemma igen vid 12-tiden.

Idag blir det mest att ta det lugnt. Ska testa hårborttagningssandpappret som vi köpte på marknaden.:)

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0