Härliga dagar!

Igår åkte jag och mamma till Malmö och shoppade. Vi hade inget speciellt som vi behövde mer än att jag skulle hitta ett par löparskor och ett par ballerina. Det var så otroligt mysigt att "lulla" omkring. Vi gick och åt på en indisk restaurang som hade väldigt god mat. När vi varit mitt inne i Malmö åkte vi till Mobilia, där jag fann löparskor och ett par löpartights som normalt sett kostar 400 kronor men som endast kostade 200. Skorna skulle kostat 1500 men kostade bara 850 kronor!:D Vilka fynd!:D

Idag bar det först av till frisören där jag satt i 1,5 timme. Ville göra något annorlunda med min pannlugg, men min frisör fick mig att fundera på att klippa håret kort. Idag vågade jag inte det, men hon klippte min lugg så att jag både kan ha den som pannlugg och på lite andra sätt. Därefter åkte vi vidare till Ystad. Först åt vi räkmacka på Bäckahästen och sedan tittade vi i butikerna. Hittade ett par ballerinaskor. De skulle kostat 600 men de såldes ut för 400 kronor!:D Jag fick ett par ballerina i fjol men de skaver jättemycket, så jag har letat för fullt efter ett par ballerina som är väldigt mjuka. Har ett par väligt slitna men otroligt sköna ballerina. Det känns inte som om jag har skor på mig när jag har de på. Men de ser inte så bra ut längre så jag var i stort behov av ett par nya!:D

Innan vi åkte hem åt vi jättegod glass i en glassbar i Ystad.

Har precis varit ute med sessan och skall gå och lägga mig. Imorgon blir det träning på kvällen. Antingen bodypump eller bodycombat, kommer inte ihåg vilket jag bestämde mig för!:D

Ha en skön morgondag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart liv du har :-D eller hur?

2009-07-30 @ 00:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0