Hem ljuva hem!:)

Kom hem igår efter vår lilla Skånerunda!:) Jag och Hanna var och campade i Simrishamn. På fredagen så bar det av med buss till Kristianstad för att shoppa lite! Vi hade inte jättetur med vädret eftersom vi hade tänkt att bättra på brännan, istället blev det att gå i affärer. Men det var också trevligt. Vi åt ute på fredagskväll på en jättefin restaurang och likaså fikade vi på väldigt mysiga fik. På söndagen inträffade något som lyfte hela våran lilla tripp. På morgonen när vi stod inne vid duscharna så stod jag och skulle fixa håret med mera, då ser jag en tjej komma in med kryckor. Hon var ganska lång och smal. Jag studerade henne lite diskret för att se var hon var skadad men såg inget direkt. Däremot så såg jag att hon hade en otroligt snygg kropp. Långa, smala och muskulösa ben. Hennes överkropp var dundersnygg, breda axlar och otroligt muskulös rygg och armar. Sedan ser jag hennes frisyr och tänkte: "OJ, vad hon är lik Carolina Klüft". Efter några få sekunder slår det mig "DET ÄR JU CAROLINA!!!!!!!":D Carolina är så otroligt snygg så nu har jag bestämt att den kroppen ska jag också ha en dag!:D

Lite häftigt är det faktiskt att ha varit på samma camping som hon i lilla Simrishamn!:) Vi såg hur besviken hon var och ledsen. Hon hade ont!

Igårkväll blev det lite kalas här hemma för Stefan fyllde år. Hanna sov över och nu ska vi nog snart bege oss till stranden här i Gislövs Läge. Ikväll blir det fotboll. TFF spelar här hemma. Är det fler som ska dit?:)

Nu blir det en dusch för min del. Hanna har redan börjat göra sig snygg. Nu får väl jag försöka!:D


                                    
                                                           Bild hämtad från google: sökord Carolina Klüft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0