Jobbet ringde....

Klockan 11 imorse ringde jobbet för att fråga om jag kunde jobba imorgon. Självklart sa jag ja till det. Tre timmar senare ringde de igen och behövde hjälp av mig idag, så jag ryckte in. Mycket kläder hade kommit som skulle hängas upp, prisas, larmas och ångas. Imorgon ska jag fortsätta med det. Det blir att ånga hela dagen. :D Skönt med pengar. De sa till mig att om jag vill jobba nästa vecka så är där saker och göra! Självklart säger man inte nej!:D

Efter jobbet imorgon åker jag direkt till Hanna. Vi ska umgås och senare på kvällen bär det av till Magasinet. På lördag skjutsar mamma ut mig till far och sedan på eftermiddagen skjutsar hon ut Hanna. Far ska nämligen ha 50-års-fest! Hela släkten kommer!:) 

På söndag blir det nog att träffa Mimmi. Får se vad vi hittar på!:D

Nu ska jag packa. Både till imorgon och till på lördag!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0