Utslag igen!

Har fått utslag uppe på axlar och skulderblad. Det är percis som när man bränner sig på nässlor, så vit-flammigt är det och det är som små upphöjningar. Kittlas gör det också så att jag håller på att bli tokig! Det kan vara gräs jag reagerar på nu när kroppen är nerkörd och i och med att det dessutom är sol så blir det nog inte bättre! Jag stog/satt på huk på en gräsmatta idag med torrt gräs. En ny Welshterrier har nämligen kommit hit till Gislöv. Det är samma ras som Princess. En ganska liten ras här i Sverige, endast ett trettiotal valpar per år tror jag att det är. Idag träffade jag Frans (som han heter) för första gången och vi pratade med de just på en gräsmatta. Förra gången jag fick dessa utslag satt vi ute och åt (dock inte nere på marken) men vi satt i en trädgård där bordet var placerat på gräsmattan! :)

Bussen till Simrishamn går klockan 08:10 imorgonbitti. Kommer hem igen på söndagseftermiddag. Far hämtar oss då han har vägarna förbi, så sparar vi de pengarna och konstigheter med buss!:D

Ska packa klart ikväll. Mamma är snäll och hjälper mig. Det får ju inte plats i väskan!!!:D

Ha en skön kväll och helg!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det gott själv ;-) och hoppas på att det blir bättre med dit utslag^^

2009-07-08 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0