Att bränna sig är mindre skönt!

Mamma och jag var i stan i en timme idag. De få minuter jag var ute i solen när vi gick mellan affärerna hann jag bränna mig så att det både sved, kliade och var alldeles rött och lite svullet. Både på axlarna och ringningen av linnet. Jag bränner mig inte så lätt, men har varit ute och gått mycket dessa dagar så det har "värmts upp" då. Så fort jag kom hem fick jag ta på mig ett annat linne som skyddade bättre och en skjorta. Det kliar rejält för tillfället, men som tur är övergår det till en brun nyans redan imorgon, så vill man vara fin får man lida pin!:D

Fikade hos mormor efter vi varit i stan. Jordgubbstårta och andra kakor. :)
Om ungefär två och en halv timme så är det dags för fotboll. Missa inte det!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0