Början på den andra veckan av sommarlovet!:D

Det är måndag, steg upp halv nio. Har precis varit ute och hoppat lite med mitt hopprep. Det är verkligen en effektiv träning måste jag säga. Både kondition, spänst och styrka och så tar det inte så många minuter. Jag hinner med ungefär 100 hopp på 50 sekunder. Så på bara fem minuter hinner man med mycket!:D

Vädret idag, det är väldig tryckande värme. Känns precis som om det ska bli åska. Vi får hoppas på att det bara är solen som mornar sig.

Lite senare tänkte jag cykla in till stan för att träffa några vänner. Läste i tidningen idag att det är den värsta REA-dagen idag så det kommer nog vara mycket folk i stan.

I eftermiddag tänkte jag göra lite fint i trädgården, det är skönt när det är fint väder!:)


                                                        

Kommentarer
Postat av: Agek

jag gillar det, jättemycket faktiskt! det är tufft men det lönar sig efteråt!

första året har varit äckligt jobbigt, men tvåan blir lättare för oss. vi har en uppsats över sommaren men that's it :D

2009-06-22 @ 11:52:21
URL: http://agek.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

damn :D duktigt

2009-06-22 @ 13:23:14
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0