En lång dag på jobbet!:D

Har jobbat från klockan 10 till klockan 18. Nu är jag helt slut, både i huvudet och i ryggen. Har sprungit i trappor mellan tre våningar för att hänga tillbaka kläder som kunderna prövat. Jag jobbar alltså i en klädesbutik. Fick även lära mig kassan. Det fick bra de flesta gånger men jag råkade slå in att en kund skulle betala 30 000 kronor. Kunden tyckte det var lite dyrt. MÄRKLIGT!:P hihi!:P Var och åt lunch på Systrar och bönor. Fullkornssallad med pesto, kyckling, soltorkade tomater och fetaost! Mycket gott var det.

Nu ska jag gå ut med mamma och sessan (vår hund). Vi brukar gå ungefär fyra kilometer varje kväll.

Igår var vi några tjejer ute i Simlinge. Jag och Lisa cyklade dit. Vi trodde inte det var så långt som det var. Men som vanligt kändes det mycket kortare när vi var på väg hem. Det är alltid så, undrar vad som gör att det känns som evigheter när man är på väg bort, men det känns som två röda sekunder på hemvägen?!

Imorgon blir det mer jobb och lika så på fredag. Men på fredag är det bara mellan 10 och 13. Väldigt skönt att tjäna pengar så man kan göra en massa roliga saker!:D

Ha en skön sommarkväll!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad tycker du om rattfylleri?

vågar du vägra och sätta dig emot dem som kör rattfulla?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/june/dont-drink-and-drive.html

/matilda

2009-06-17 @ 22:27:22
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Tackar!! Väldigt fina ord från dig :)

2009-06-17 @ 22:27:53
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart jobbar du?

2009-06-18 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0