En runda i stan!:)

Jag, Hanna och ebba åt glass/milkshake i parken. Solen värmde något enormt. Igår fick jag en "jättesnygg":P solbränna efter ett linne med breda axelband. Var bara ute och gick i två timmar men jag hann få rejält med färg på den tiden. Idag förstärktes det ju såklart!:D

Köpte et par piratbyxor i linne för bara 200 kronor. De är jättesköna och svala! Härligt nu när det börjar bli varmt!:D

Ikväll blir det att bara ta det lugnt! Jag behöver verkligen det efter ett tufft år med skolan!

Imorgon ska jag och mamma fixa lite födelsedagspresenter och fira mormor som fyller år. Om jag hinner ska jag kanske baka!:) I varjefall så ska jag och mamma baka någon tårta till torsdag då vi ska fira Mimmi!:)

ha en skön kväll om vi inte hörs mer idag!:)

                                                        
                                                                   Bild tagen från google, sökord:milkshake

Kommentarer
Postat av: Agek - vem bär den bäst?

Det låter ju jättebra, verkligen! Det hade vi på min gamla skola, men jag tröttnade på den slappa inställningen så jag valde det tuffaste och jobbigaste, men samtidigt mest strukturerade jag kunde hitta - IB :)

Jadu..i sommar jobbar och pluggar jag. Sen ska jag resa en del också :D

Men till vardags pluggar jag mest, höll på med konståkning innan men det hinner jag inte med :) durå?

2009-06-22 @ 20:05:46
URL: http://agek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0