En skön och lugn sommardag!

Vaknade halv tio imorse, då det blev frukost som vi åt till elva. Därefter gick jag, mamma, sessan och stefan en lång runda. Vädret var lite mystiskt. När vi skulle gå ut så var det väldigt mulet och kunde börja regna när som så jag tog en tjocktröja och en regnjacka med mig. Men sedan blev det väääldigt varmt. Så pendlade vädret hela tiden. Det blev lite midsommarmat när vi kom tillbaka. GOTT!!!:D Mamma och jag har precis varit ute i trädgården och gjort lite fint. Vi ska fortsätta imorgon. Det är mysigt när vi är ute och fixar tillsammans. Det blir så tråkigt för mamma att göra det själv så jag hjälper gärna till.

Ikväll blir det lite mys med mamma och sessan framför TV:n. Härligt härligt!:D

Ha en skön lördagskväll!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0